Samstag, 9. Juni 2012

Albert Zholi: ZONJA NGA ATHINA


ZONJA NGA ATHINA

 Kisha hipur në autobuzin e linjës Omonia –Pire për të shkuar në punë. Njerëzit ishin të shumtë sic ndodh zakonisht në atë orë mëngjesi. Sa kaluam dy stacione, hypi kontrrolli i biletave ose policia e asaj pune, sic paraqitën ata dokumenta. Pasi kontrrolluan katër-pesë vetë, ndalen tek një djalosh, që nga gjuha dukej se ishte jo grek.
-Ku e ke biletën?
-Nuk munda ta prisja.
-Dy mijë dhrami gjobë – dhe polici kontrroll nxorri bllokun e gjobës .
Djaloshi u skuq i gjithi e kontrrollonte xhepat i turpëruar.
-Nuk kam para me vete – foli djaloshi .
-Atëherë në polici do t’i nxjerrësh paratë – u kanos kontrrollori.
-Ju lutem zotni, sa kam ardhur nga Shqipëria e po më cuat në polici do të më cojnë prapë nga erdha… ma falni kësajë radhe …-lutej djaloshi I prishur në fytyrë.
Unë kruajta xhepat për ta ndihmuar bashkëatdhetarin, por vetëm 500 dhrami kisha me vete. Po afronte stacioni ku djaloshin do ta zbrisnin për ta gjykuar me s’dihej sa?!...
-Urdhëroni zotni paratë e gjobës dhe më njerëzorë në kryerjen e detyrës – foli një zonjë e ulur aty pranë.
-Po ju nga jini që ndihmoni shqiptarët që thyejnë ligjet ?!- pyeti i nervozuar kontrrollori .
-Athinase jam, sic mund të jeshë edhe ti. Edhe ligjet i di shumë mirë, por ky djalosh nuk meriton ndëshkim, është i sjellshëm, edukuar e fatkeq. Kontrrollori i dha fletëgjobën djaloshit dhe zbriti , sikur aty ta kish mbaruar detyrën …
-Ju faleminderit zonjë – foli djaloshi – ju bëtë shumë për mua, nuk do t’ju harroj …
Edhe të tjerët falenderonin me sy zonjën nga Athina…
 
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen