Donnerstag, 8. August 2013

Cikël poetik nga Fran Ukcama



DAL SHQIPTAR, SHQIPTAR I PLOTË!

Se jam gegë,
e kam në ball,
të jem dhe toskë, kerkush s`më ndal,
Gegë e toskë, toskë e gegë,
Si dy kokërra në një shegë,
Si dy degë në një qershi,
Lidhë në rrfanë me dashuni,
Dy bylbyla knojnë kah agu,
“shumëzëren” me eee, labi
Heu malsori “majekrhu”
Dhe dy sheget unë i kpus,
Brenda shpirtit po i fus,
Kem nji rrajë një gjuhë të vjeter,
Deget shtohen,
Lulëzat I japin jetën,
Sa pak dalim kur rrimë ndamë,
Bukur shumë kur jemi bashkë,
Dashamiret na duan kështu,
Erdhem kohnash gjer ketu.
Duke i pasë të dyja tok,
Dal Shqiptar,
Sqiptar i plotë!

 

ATDHEU ASHT EDHE ME ARNA

Atdheu ka kostum ''Armani''
por ka gozhup dhe krahnol me arna,
kjo nuk do të thotë ti që kthen pas vitesh,
buzet t`i rudhesh,
dhe shumë të zoritesh,
aq ma keq të shash,
A shahet baba dhe nana?!!!

 

MBRAMË ISHTE SONTE NUK ERDHI

I ndjeri profesori i letëesisë,
shkrimtari, poeti,
Nikollaj Margilaj,
pip ahu i zbritun prej Hoti, Trieshti,
u formua e burrnua u zbardh udhëve të Fierit,
fisniku , bujar, rriti femijë të mbarë!

Mbramë ishte, sonte nuk erdhi,
te bar Rinia,
zemer e Fierit,
ku kuvenduam me humor e shaka
e mua më tha: -Malsori i Tropojes të zbuti laleshka e Fierit!
dhe unë iu gjegja: - Sikunder edhe ty, gruaeja fisnike Nomi, që ke në krah,
por ne verioret e zbritun prej mali,
Kanunin e Lek Dukagjinit, e perkthyem se prapthi,
na doli se mbari..
qeshem, qeshem sa ma s`ka!

Por, oh, por në ora dy të nates,
zemra profesorit i tha: - Ti vijo udhen, se unë u lodha, nuk mundem ma!
Nuk erdhi sot te zemra e shalqinit,
mesi i Fierit, bar Rinia,
iku te Tëshumtit, kuvendon se çka pa e çka la mbi tokë!

Shpirti në Parajsë të pushoftë
Profesori Nikollë!
Burri prej Trieshit,
fisniku nder i Fierit!

 

PARA HOMERET TE ASHTI I TOKES

Knjojtaret që knuan kumbushem tej motit,
lahuten latuan prej ashtit të Kombit,
kombi i formuam prej fiseve, me emnin e zotit
u lidhen anë detiti,
a ua dimë ne të sodit?!

Muranat në kala i lidhen mbi shkambe,
mbi shkambe. e fushat i mbajtën në prehën,
sa luftna kanë pritun, lumenj me gjaqe,
ata Parahomeret, ne ne lanë .
nder e emën,

Rapsodi që vargun me lidhza, shkulma gjaku,
luftrash, qendresash, kronika, gojë më gojë,
hyni në analet që përcjellin rreth oxhakut,
ardhtaret e kohes,
që kanget i shumojnë..

I besoj legjendes, epikes, dhe thanthanjes, ndër breza,
dhe pse arka, sunduke, parahomeret nuk na lanë,
janë shenjat e shejta të gdhenduna në shpella,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen